Chcete se zbavit kvasinek? Tak si pořiďte dítě!

11.08.2017

„Chcete se zbavit kvasinek, slečno? Tak to mám pro vás jednoduchou radu", řekla mi MUDr. Máslová s úsměvem....

Sláva, jsem zachráněná, pomyslela jsem si:-)



Když jsem před několika lety řešila problémy se stále se opakujícími kvasinkovými záněty, tak jsem byla  už velmi zoufalá. Běžná léčba ordinovaná lékaři (ano, množné číslo je zde na místě, nebo jsem gynekologů vystřídala opravdu nespočet a snažila se najít takového, který mě zachrání) nezabírala. Už jsem měla plné zuby všech těch mastiček, prášků, pilulek, tobolek orálních i vaginálních. Řídila jsem se všemi možnými doporučeními, babskými radami na internetu, ale pořád se mě kvasinky nechtěly pustit:(

Nějak tou dobou, bylo zrovna léto, se ke mně dostal rozhovor s doktorkou Máslovou, který mě velmi zaujal, neboť v něm paní doktorka mluvila o škodlivosti antikoncepce, o jejích vedlejších účincích a o tom, že většina gynekologických problémů má psychosomatickou příčinu. To mi dávalo všechno smysl. Objednala jsem se k ní hned (no chvíli to trvalo, měla nabitý diář) na konzultaci. Její pohled na věc je velmi jednoduchý: ženské tělo není stvořeno k tomu, abychom jej udržovaly pomocí hormonů (ano, také jsem několik let brala hormonální antikoncepci - o tom napíšu celý článek jindy) v permanentním těhotenství. Protože z pohledu našeho těla, které přirozeně nemenstruuje, jsme v době, kdy užíváme HA, těhotné. Ty jo, to mě nikdy nenapadlo.. 

Nicméně, bych se dostala k těm kvasinkám, i když ono to všechno souvisí se vším. Jediné a naprosto jasné doporučení MUDr. Máslové bylo POŘÍDIT SI MIMINKO. Těhotenstvím se prý celkový stav ženského těla a pohlavních orgánů znormalizuje a procesy jsou v něm poté přirozenější a protředí pro kvasinky a podobné breberky není tak výživné. 

Nevím, zdali to byla ze strany paní Máslové pouze manipulace a podpora nárůstu počtu obyvatel v naší malé zemi, ale v tu chvíli mi to dávalo smysl. Přišla jsem domů a sdělila diagnózu svému partnerovi. Zareagoval neutrálně, s klidem a rozmyslem jsme si o tom promluvili a nechali to tak trochu být...

Nyní, až zpětně vidím, že od té doby vlastně věci začaly brát na obrátkách. Byli jsme tou dobou zasnoubeni, ale svatbu jsme plánovali až na příští rok. Nicméně shodou okolností jsme se nakonec vzali už v září a do roka se nám narodila dcerka. 

MISE SPLNĚNA. 

Nyní jsou naší dceři 2 roky a já mohu vyhodnotit, jestli rada paní doktorky Máslové byla sktuečně užitečná. 

Kvasinky už mě nyní prakticky netrápí. Věřím, že velký díl na tom má určitě moje těhotenství, nicméně jsem poslední dobou prošla velkými životními změnami a kromě toho miminka také úplně jinak jím (vynechávám většinu sacharidů), mnohem více času trávím venku, v přírodě, hodně se hýbu a cvičím, věnuji se sama sobě, odpočívám, často tančím, v létě chodím tzv. na-volno a když výjimečně cítím nějaký počáteční příznatk problému v mé intimní oblasti, tak si jednoduše lehnu v přírodě na trávu a tak trochu podle pořekadla Járy Cimrmana - KAM NEMŮŽE SLUNCE, TAM MUSÍ LÉKAŘ - nechám sluníčko pracovat za toho lékaře:-)

                                                                                                                                                                                                                                                               Jana Marada

Zajímá vás více o dr. Máslové? Tak koukněte na její stránky: 

https://www.psychosomatic.cz/cz/mudr.-helena-maslova


Nemáte možnost podobná témata s nikým sdílet? Tak přijďte na ženský kruh nebo s námi pojeďte na jarní tvořivý ženský víkend;)


Žena MáRáda © 2016
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky