Jsem sama sebou... celá zářím.

17.02.2017

Jak je možné, že některá žena jakoby zevnitř svítí, září, sálá z ní energie, radost, hojnost, všeobjímající láska a je to tak hmatatelné, že to nejen cítíte, ale můžete si na to téměř sáhnout?

Jak to ta žena dělá? Kde k té záři přišla? Narodila se tak nebo...? Mohu také zářit?

Všechny můžeme! To světlo je v nás schované a je jen na nás,zdali se mu otevřeme, začneme svlékat naše krusty, které jsme si během života vytvořily, začneme se mít rády a objevíme náš skutečný potenciál!

Tak fajn, ono se to hezky napíše, ale jak to teda udělat? Recept na to ale není úplně jednoduchý, což je dáno tím, že každá máme jinou výchozí pozici, jiné dary a zkušenosti. Každá jsme prostě někde jinde a nemám tím na mysli to, že já žiji v Praze a Lucka v Brně. Jsem ráda, že jsme odlišné a že se můžeme navzájem inspirovat, obohacovat a můžeme tím dále růst! Inspiraci dnes není těžké najít, internet je plný různých seminářů, webinářů, blogů a osobností, které nám onu inspiraci mohou poskytnout. 

Už jsem pár takových seminářů navštívila, videí viděla nespočet, přečetla stohy knih a stále jsem se necítila zářící. Proč? Co jsem dělala špatně? 

V jistý moment jsem na to přišla. Já jsem neustále hledala vně. Hledala jsem někoho, kdo mi pomůže, kdo mě namotivuje a udělá ze mě někoho, kým jsem si přála být. Jenže tak to nefunguje... Nebo alespoň u mě ne. Pokud chci se svým životem něco udělat je na prvním místě potřeba se zastavit, začít dýchat a podívat se dovnitř. Sama do svého nitra. Poznat se. Najít se. Objevit... A hlavně mít se ráda!

Není to úplně jednoduché, stojí to hodně námahy a ne každému je příjemné začít se zaobírat sám sebou, protože se mohou objevit i věci, které by člověk ani vědět nechtěl. Ale je důležité je najít a pojmenovat. Stoupnout si proti nim a pozdravit je, uzdravit je a dostat se blíž ke svému já.

Připadá mi, že se stále učím. Stále poznávám další kousky sebe samé a skládá se mi z toho zajímavá mozaika. Baví mě zajímat se sama o sebe, o svůj život, o svoji rodinu a nenechávám se spoutat tím, co by mi na to řekli ostatní. Jsem sama sebou. Mám se ráda a užívám si života... prostě zářím:-)

A jak to máte vy? Máte se rády? Záříte? :-)


Žena MáRáda © 2016
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky