Narozeniny, oslava projektu

24.10.2017

Pokud nejste párty typ a klasický večírek v baru pro Vás není volbou číslo jedna, tak se nejspíše ohlížíte po oslavě, která by byla více klidná, možná trochu netradiční a třeba by mohla jít i více do hloubky, abyste skutečně poznali své přátele ze stran, které jsou vám navzájem běžně skryty.

Láká vás kouzlo RITUÁLU, ale nevíte, co od toho vlastně čekat? Co to znamená slavit něco rituálně?

Dám vám malý návod:-)

Rituály mají moc otevírat v lidech jejich skryté pravdy a pohledy na život. Jen je potřeba vědět, jak na to. Pokud plánujete oslavu narozenin, tak zkuste pojmout tradici se svíčkami, kdy je obvykle pouze sfoukává oslavenec, trochu jinak. Zkuste přítomným hostům navrhnout, že si sednete do kruhu kolem stolu nebo třeba i na zem. Doprostřed kruhu dáte dort, ať se máte na co těšit;) a do čeho zapíchnout svíčky a poté své přátele poprosíte, aby vám každý zapálil jednu svíčku s tím, co Vám ze srdce přeje. Poproste, ať se jedná o jedinou věc a to ideálně takovou, kterou by daný člověk rád zažil/měl ve svém vlastním životě a může k tomu připojit i nějaký příběh týkající se přání, které Vám skrze plamínek na svíčce zažehává. Poproste přátele, ať neopakují stejná přání jako lidé před nimi. Až vám svíčku zapálí, tak jí mohou zapíchnout do dortu a teprve poté můžete všechny svíčky sfouknout;-)

Podobným způsobem se dá také rituálně připíjet na zdraví oslavence. V kruhu putuje jedna sklenice a každý z přítomných připije na oslavence a spolu s tím se napije z poháru.

Předávání narozeninových darů se dá také pojmout mnohem zajímavěji. Místo klasického potřesení rukou, polibků a předání zabalené krabičky můžete poprosit toho, kdo Vám dar přinesl, ať k němu řekne před všemi ostatními příběh. Proč ho pro Vás vybral, jestli ho dlouho sháněl, nebo mu přišel sám do cesty, jestli ho sám zabalil, atd...

Variant, jak se dá oslava prohloubit je celá řada. Pokud si sami nevíte s takovou oslavou rady, můžete mě kontaktovat ohledně konzultace nebo mohu Vás a Vaše přátele celou oslavou provést. 


Jak může taková narozeninová párty vypadat? Zuzka, žena, která pravidelně navštěvuje mé ženské kruhy se rozhodla, že si ode mě nechá takovou oslavu jejích skoro kulatin udělat.


Oslava narozenin trochu jinak

Zuzka je živel tělem i duší a protože má ráda ženské kruhy, tak se rozhodla pro oslavu svých narozenin také v kruhu a pojala to velmi intenzivně. Zuzka mi zprostředkovala novou výzvu, když mi řekla, že si oslavu plánuje v kruhu smíšeném (muži/ženy). Bylo to poprvé, co jsem vedla rituál, kterého se účastnili muži. Musím říci, že tam přinesli skvělou náladu a svými vtípky osvěžili celý večer a občas mě vyvedli trochu z míry. Oslovení "paní velitelko" bylo jen začátkem jejich legrácek. Děkuji za tuto zkušenost a věřím, že mi otevřela pomyslné dveře v mé mysli k práci se smíšenými skupinami. Samotná oslava probíhala velmi akčně. Zuzka chtěla svým přátelům ukázat, co obvykle na kruzích a jiných seminářích, které ráda navštěvuje, děláme. Její přátelé byli svolní zkusit téměř cokoli a někteří velmi odvážní a odvázaní:-) Z oslavy si Zuzka odnesla puget, který jí přátelé během večera vyrobili. 

Zuzka: "Rok po tom, co jsem začala navštěvovat ženské kruhy, jsem v kruhu zkusila také oslavit své narozeniny. Program večera jsem s Janou sestavila podle činností, které jsem si oblíbila a se kterými jsem se chtěla podělit se svými hosty. Za posledních pár let to byla má nejlepší oslava. :-))"

Žena MáRáda © 2016
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky