Symptotermální metoda v praxi... Aneb nebaví mě měřit si teplotu:(

18.08.2017

Již po několikáté začínám se symptotermální metodou. V současné době jí využívám jako metodu antikoncepční. Moc se mi líbí její principy a přirozenost, ale jediná věc, která mi na ní vadí je pravidelné ranní měření bazální teploty. Proto jí po nějaké době vždycky vzdám (většinou to je druhý měsíc, co pravidelně měřím). Také se zamýšlím nad tím, jak spolehlivé toto měření je, když měřím pokaždé v jiný čas, což záleží na tom, v kolik se vzbudí naše dvouletá dcera, se kterou sdílíme postel a já spím dokud ona spí (matky malých dětí jistě chápou). A také mám problém si teplotu občas vůbec změřit, protože po probuzení většinou poměrně rychle vstáváme (z postele nás vyžene buď potřeba jít na nočník nebo hlad). Také jsem musela změnit způsob měření, protože když už se zadaří a teplotu si měřím, tak  moje malá opička chce samozřejmě dělat to samé co já a měří si teplotu také... Takže nyní měřím teplotu v ústech;)

"Můj pocit z této metody je tedy příliš nevalný, protože já se snažím měřit, ale vzhledem k tomu,že tak nevěřím validnosti tohoto časově nepravidelného měření a nemám tolik věrohodných měření v několika po sobě jdoucích měsících, tak se bojím využít její potenciál v praxi a  proto s mým Mužem během cyklu musíme využívat jiných antikoncepčních metod. Což vede ještě více k mé vzklíčenosti. "

Přemýšlela jsem o tom, jak by se to dalo udělat, aby mi někdo nebo něco změřilo teplotu vždy ve stejný čas a hlavně SAMO (přiznávám, že moje lenost nezná mezí). Napadaly mě různé možnosti, jak by to šlo, ale v době, kdy jsem to řešila jsem na internetu nenašla nic, co by se tomu podobalo. Protože se doma o těchto záležitostech bavíme, tak mě nyní můj Muž (sledující všechny možné technologické trendy) upozornil na to, že už takový malý přístroj existuje!! A jen tak btw mě napadá: Také  se vám stává, že jsou vaše sny a přání realizovány? Chtěla bych o tom napsat článek, protože se mi to v poslední době děje čím dál tím častěji.

Jedná se o malý teploměr, který si večer nasadíte a ráno se jen kouknete do appky, zdali máte "červenou nebo zelenou". Na trhu (českém zatím ne) jsou nově dostupné teploměry, které se dají večer na horní část ruky (do místa pod ramenem, jak je patrné na obrázku) nebo teploměry do ucha. Já bych v uchu asi nic nesnesla, tak chci vyzkoušet ten, který se dává na ruku. Už se na něj těším, nebo vlastně popravdě řečeno se víc těším na to, až budu moci využívat potenciál symptotermální metody naplno!

Jak to funguje v praxi budu ráda sdílet:) Nyní jsem ve fázi objednávání tohoto teploměru. Pokud máte s podobnými teploměry nějaké zkušenosti, budu moc ráda za vaše sdílení, komentáře, postřehy.

                                                                                                                         Jana Marada

                                                                                          https://zenamarada.webnode.cz/

více info o teploměru najdete zde: https://tempdrop.xyz/


Žena MáRáda © 2016
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky