Tvořivý ženský víkend

21.09.2017

Sesterský kruh. Podpora, upřímné a povzbudivé rady. Radost z pohybu, tance a tvoření. Ukazování naší opravdové krásy....

...... Přesně v tomto duchu se nesl TVOŘIVÝ ŽENSKÝ VÍKENDOVÝ KRUH ve Skalce u Doks, který jsem pořádala na začátku září. 


Jsem velmi vděčná za tuto zkušenost, neboť jsem měla možnost si zkusit, jaké to je organizovat pro ženy celý víkend. Byla jsem plná nápadů, nadšená z průběhu semináře a zároveň po víkendu opravdu hooodně unavená, protože držet prostor pro ženy, vést program, starat se o to, aby se každá cítila dobře, bylo opravdu náročné. Mám velkou radost z pozitivního feedbacku od všech žen a doufám, že tento víkend nebyl posledním:-)

A jak to vlastně probíhalo? To se popravdě řečeno velmi těžko sděluje... Přesnou, faktickou strukturu toho, co jsme dělaly, by samozřejmě nebyl problém popsat, nicméně to mi nepřijde tak zajímavé a nevystihuje to podstatu celého víkendu. Mnohem zajímavější mi připadá pocit žen, které víkend prožily a získaly spoustu vhledů do svého života, zažily atmosféru sesterského kruhu a mohly načerpat energii z podpůrné láskyplné ženské skupiny. Mrkněte tedy alespoň na fotky;-)


HALOOOO.... 

............................Pokud vás volá ženská energie, tak sledujte tyto stránky, kdy bude vypsán další termín víkendu (předpokládám jaro 2018) a příště se k nám přidejte! 

A pokud nemáte možnost vyjet na celý víkend, tak přijďte zakusit alespoň večerní ženský kruh, který se pravidelně konaá 1 x 14 dní v centru Stromka, Praha 7. 

A co na to ženy, které se účastnily?

Péťa: "Dříve jsem o ženských kruzích ani neslyšela, ale našly si mně samy:) Na sociální síti na mně vyskočila nabídka víkendu a já si řekla proč ne. Až zpětně dokáži docenit to kouzlo, jak si člověk dokáže přitáhnout do svého života to nejlepší co v danou chvíli potřebuje. Měla jsem možnost se opět navrátit ke svému ženství, pocítit léčivou sílu doteku, pozornosti a něhy a nalézt vnitřní sílu a klid a přes sdílení a společné aktivity pod neskutečně citlivým a empatickým vedením Janičky prohloubit cestu sebepoznání. Víkend mi dal mnoho a díky němu jsem poznala další silné ženy, které se kurzu také účastnily. Děkuji Janičko a samozřejmě i vám mé krásky za to štěstí být toho všeho součástí:)" 
Žena MáRáda © 2016
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky